FabienneintheUSA.reismee.nl

4 maanden

tekening van mama voor mijn tekenklas gemaakt

Reacties

Reacties

Mama

Wow wat een lekker ding...en geen onderkinnen...Thanx Fab...xxxx

Dick & Willeke

Knap gedaan en wat lijk je veel op je moeder.

Philip

sprekend!! ;)

Mama

hahah wat leuk dat iedereen denkt dat het Fabienne zelf is...Maar zoals het onderschrift is: Voor mama..En idd wat lijk ik goed zeker jonger en geen onderkinnen..

Fabiënne

@ mama als je wilt kan ik nog wel wat rimpel, onderkinnen etc er bij tekenen.. ;) en ik snap niet dat iedereen denkt dat ik het ben.. ik zou nooit zulk kort haar nemen enzo

Mama

Hihihihi...laat die rimpels maar zitten..ik zie ze zelf in de spiegel..en die onderkinnen voel ik wel bij het afdrogen na het douchen hahaha..Love You, have fun in Disney..hoop dat het pakketje voor jou nog voor de kerst komt..heb het 7 dec al verstuurd....Doeiiiii

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!