FabienneintheUSA.reismee.nl

Seaworld en Sophie

Afgelopen Donderdag (16 February) had ik een 'fieldtrip' aka schoolreisje naar Seaworld. Het was echt super leuk!
's ochtends gingen we met de schoolbus (ja, zo'n gele amerikaanse schoolbus) richting Orlando, de busrit duurde ongeveer een uurtje. Eenmaal aangekomen in Seaworld gingen we naar 'the Hospital' waar alle dieren waren die ze gered hadden. Er waren 6 schildpadden, waarvan 2 blind waren. Dat was best wel zielig, maar wel goed dat ze daar waren anders zouden ze het in het wild nooit overleefd hebben. Ook waren er 2 zeekoeien die waren gered. Een daarvan was vast komen te zitten in een soort hoepel en toen is de huid daarom heen gaan groeien, dus die had een hele grote diepe wond. Er waren ook wat dolfijen, deze hadden ze niet gered, maar deze kwamen uit de show en waren nu soort van op 'vakantie', dat wil zeggen dat ze nu niet elke dag een hoop mensen zouden zien en even rust konden hebben. Toen ze ons zagen kwamen ze wel kijken en deden ze een paar trucjes. Dat was echt super leuk! Nadat zijn we naar 'the dolphin cove' geweest waar je dolfijen kon aaien en voeren. Ik vond dat echt geweldig. Ook heb ik een paar pijlstaartroggen geaait. Na het 'educatieve' deel hadden we wat tijd om het park in te gaan. We gingen toen in een super gave achtbaan, waar je zegmaar moest liggen en dus naar de grond keek. In het begin was ik opzich wel bang om te gaan, maar daarna was het echt super vet. Na die achtbaan gingen we nog naar een andere achtbaan, die ook wel leuk was, maar minder dan de eerste ;). En toen moesten we hellaas al weer terug naar school. Ik heb ook een paar foto's gemaakt dus die zal ik zo ook even op mijn blog zetten.

Sinds zondag (19 februarie) hebben we een puppy genaamd Sophie. Ze is echt super schattig. Het is een King Charles Cavelier Spaniel. Op zondag kwamen ook 2 van de 3 kinderen thuis, AJ en Rachel (de tweeling). Het was echt heel leuk om hen te ontmoeten en het was ook heel gezellig.

Volgende week zaterdag (25 februarie) vier ik mijn 18de verjaardag hier.. Omdat ik pas net op deze school zit heb ik nog niet echt veel vrienden gemaakt om uit te nodigen, dus ik heb de hele AFS groep uitgenodigt om te komen. Ik heb er echt heel veel zin in!
Ik vind het nog steeds raar om te geloven dat ik over iets meer dan een week jarig ben.. Het zal wel heel anders zijn dat dat ik gewend ben.

Ik hou jullie op de hoogte over mijn verjaardag enzo.

en Gefeliciteerd Ilse en Eline <3

Een hele dikke kus uit het zonnige Florida!

Reacties

Reacties

willeke

Je bent ook een bofferd! Wat een avonturen. Wij vieren dan maar carnaval, is ook best leuk. Alvast gefeliciteerd met de 18de! (dan ben ik vast de eerste.)

Liefs Dick en Willeke.

Roel, Maria, Teun & Sarah

Hai Fabienne,
Van Harte Gefeliciteerd met je 18e verjaardag! Nog vele jaren en een supermooie tijd verder nog daar in THE USA !
Goed te horen dat je het naar je zin hebt in het nieuwe gezin, heel veel plezier nog geniet ervan hoor !!!! Liefs van ons allemaal

Marcel,Jeanne Marcel jr. , Tim en Ksenia

Hoi Fabienne,

Wel heel bijzonder dat je, je 18e verjaardag in the USA kunt vieren wie kan dat zeggen.
Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag.

See you soon

Philip, Ilze, Feike, Medde

Hé Fabienne, Van harte gefeliciteerd met je 18e verjaardag. Een hele fijne dag toegewenst en heel veel groetjes!!

Peter, Trudy, Thasja enTobian

Hoi Fabienne, vanuit Velserbroek ook een hele fijne, speciale verjaardag gewenst!! Geniet ervan, wie maakt dat nou mee? 18 worden in de USA!!!
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!