FabienneintheUSA.reismee.nl

afgelopen 2 maanden

Sorry Sorry Sorry, dat ik zo lang geen blog heb geplaatst..
Het was heel druk de laatste tijd..
Vandaag ben ik al weer 6 maanden hier in Amerika en het gaat echt snel..
Ik zal jullie allemaal maar even op de hoogte brengen, want er is de afgelopen tijd heel veel gebeurd.

Goed ik zal maar beginnen waar ik met mijn vorige post geëindigd was..
In de kerstvakantie zijn we dus gaan kamperen in Disney met Ed en Katie. Het was echt heel leuk en gezellig. Omdat het kerst was hadden ze een hele gave lichtjes show in the Hollywood Studio's.
Op kerstavond hadden we met het hele gezin 'breakfast for dinner', ik vond dat wel een interessante keuze voor een kerstdiner.. we hadden 'scrambled eggs', een quiche met kaas en bacon en 'hashbrowns' een soort aardappel ofzo... Toen de volgende ochtend gingen we de cadeautjes uitpakken, ik kreeg een pyjama van Victoria Secret, parfum en badspulletjes van Bath and Bodyworks, warme chocolade en een mok en dvd's van the Notebook en A walk to remember.. Ik dacht dat wel 's avonds een heel uitgebreid diner zouden krijgen want dat hadden ze ons verteld. Maar uiteindelijk bleek het helemaal niet zo uitgebreid. We hadden 'baked potatoes' met kaas, een te lang gebakken biefstuk en sperziebonen.. Het was opzich wel lekker, behalve dat de biefstuk voor mij veel te lang gebakken was en daarom super droog was.
Ik had niet echt het gevoel dat het die dag kerst was, want het was super warm weer en we waren alleen met het gezin en de kinderen hadden wel 5 keer ruzie om niets.. terwijl ik zoiets had van met kerst is iedereen aardig en met familie enzo.. maar blijkbaar niet..
Met Oud en Nieuw was het best wel moeilijk. Zeker toen papa en mama belde om 6 uur mijn tijd en middernacht hun tijd. Toen het 12 uur was hier in Amerika was het best wel raar, want iedereen zei gelukkig nieuw jaar, maar niemand gaf elkaar een kus of een knuffel ofzo.. Ida en ik vonden dat best wel raar en omdat het best wel saai was, lagen we beide al om 1uur in bed.
Rond 16 januari hadden we onze Mid-term Oriëntatie van AFS in Cocoa Beach. Het was super leuk om iedereen weer te zien. Omdat ik had aangegeven dat ik het niet meer zag zitten en dat ik graag naar huis wilde, heb ik gepraat met Jim, en hij vertelde mij dat het beter is om naar een nieuw gezin te zoeken. Ida had al een week eerder het gezin verlaten, omdat het gezin het niet meer zag zitten met haar en zij wilde het ook niet meer. Tijdens het weekend sliepen we bij tijdelijke gastgezinnen samen met een paar andere studenten van AFS. Ik sliep samen met Fiona (duitsland) en Sarah (zwitserland) bij Pam en Phil Nohrr. Ik vertelde hen over mijn situatie enzo, want ze zagen aan mij dat ik niet blij was. Aan het einde van het weekend vertelde Pam mij dat ze medelijden met mij had en dat als ze geen gezin in de buurt van Daytona konden vinden dat ze mij heel graag in huis wilde nemen..
Toen ik terug was heb ik veel nagedacht over wat ik zou doen. En toen heb ik Ed gebeld en vertelde hem dat ik heel graag bij Pam en Phil wilde wonen. In het weekend dat ik bij hen was voelde ik me meer thuis dan dat ik me thuis voelde bij de 'Gates Family'. Ed heeft al het papier werk en de school wisseling geregeld en meer dan 2 weken geleden ben ik verhuisd naar Pam en Phil.
Ik voel me nu zoveel beter en ik heb helemaal geen last meer van heimwee. Laatst toen ik met Papa en Mama had geskyped hoefde ik helemaal niet te huilen toen ik ze zag. Dat was de eerste keer in ongeveer meer dan 5 maanden.
Ik ga nu naar Satilite Beach High School. Fiona zit ook op deze school, wat ik wel fijn vind want zij kon mij de weg wijzen en ik hoefde ook niet alleen te zitten met lunch. Iedereen is heel erg aardig hier en ik begin ook al wat vrienden te maken. En gelukkig start deze school om 8.45 dus ik hoef ook niet meer zo belachelijk vroeg op te staan :D
Het huis waar ik nu in woon is recht aan de rivier, wat echt super gaaf is want ik heb al ongeveer 10 dolfijnen voorbij zien zwemmen.
Ik hoop dat iedereen nu weer een beetje op de hoogte is van wat ik meemaak
en ik zal proberen vanaf nu weer mijn blog bij te houden als er wat interessants gebeurt

Lots of love from Florida xx.

Reacties

Reacties

Mama en Papa

We voelen dat het goed met je gaat.. Je spirit flyes over the Ocean... Hier alles dus ook goed. We zijn blij dat je nu de juiste plek hebt gevonden!! Geniet van de mooie tijd die nu komt.. 18 worden en je cruise die je als kado krijgt!!! We houden van je van hier tot aan de maan, langs de sterren van Opa, Oma Verweg en Kees en weer terug!!!! Veel plezier, geniet en vooral Life YOUR life!!! Big hug!!!!

Hans, Yol, Floor en Bob.

Lieve Fabienne, wat fijn voor je dat het nu eindelijk goed gaat!!! Geniet ervan deze laatste maanden , het vliegt voorbij.Je 18 de verjaardag in Amerika , dat zal er een worden om nooit te vergeten.Super , je bent een echte doorzetter!!Dikke kus Hans , Yol, Floor en Bob

Denise

Super goed Fabiënne, je doet het toch allemaal maar. xxxx Denise

Zilan

Trots, dat ben ik :) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Eline

Meisie, echt super knap dat je t nog volhoudt!! jammer dat je weer moest wisselen, maar als je je nu beter voelt, vind ik alleen maar dat het meer respect verdient! die keuze is niet zomaar genomen!!
hele dikke kus!! xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!